فرماندار فریمان گفت: به‌منظور حضور هرچه بیشتر و بهتر رأی اولی‌ها در انتخابات استفاده از دانش‌آموزان واجد شرایط رأی را به‌عنوان کادر اجرایی در دستور کار داریم.
کد خبر: ۹۵۸۰۶۱۵
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از فریمان، حمید اکبری با حضور در استودیو انتخابات واقع در محل استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: در شهرستان فریمان برنامه‌ریزی‌های خیلی خوبی در حوزه برگزاری انتخابات داشتیم. ۱۳۲ نفر ثبت‌نام‌کننده اولیه برای انتخابات داشتیم و پس از بررسی‌های هیئت نظارت و اجرایی ۴۷ نفر تأیید صلاحیت شدند که از روز سوم اسفند که تبلیغات آزاد خواهد شد تبلیغ را شروع خواهند کرد.

 وی افزود: سالن‌های همایش، ورزشی و بیلبوردهای شهری را برای نامزدین آماده کردیم تا تبلیغات به‌درستی جهت آگاه‌سازی مردم انجام شود. این مکان‌ها به‌صورت عدالت‌محوری و به‌صورت قرعه‌کشی میان نامزدین انتخابات تقسیم خواهد شد.

 اکبری بیان کرد: ما در سال ۹۸، آمار مشارکتی ۶۲ درصدی در سطح شهرستان داشتیم و پیش‌بینی می‌کنیم که در این دوره آمار مشارکت افزایش داشته باشد. ۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخاباتی شهرستان فریمان داریم که ۴۵ شعبه ثابت و ۳۱ شعبه دیگرسیار است. همچنین ۳۵ شعبه ما شهری و بقیه روستایی است.

 وی اعلام کرد: تاکنون ۷ جلسه آموزشی برای عوامل اجرایی و نظارتی شعب برگزار شده و ۴ آموزش دیگر تا روز انتخابات داریم. جهت هماهنگی هر چه بیشتر نهادها و گروه‌های مختلف ۲۸ جلسه هیئت اجرایی با هیئت نظارت را برگزار کردیم. در حوزه جهاد تبیین و مشارکت مردم برنامه‌هایی داشتیم از جمله اعزام مبلغین و هادیان را به تمام سطح شهرستان انجام دادیم تا باعث بصیرت‌افزایی و روشنگری بیشتر مردم شوند.

 فرماندار فریمان مطرح کرد: ان‌شاءالله با همان شوری که مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن آمدند دوباره در انتخابات نیز حضور پیدا خواهند کرد. اعزام سخنرانان به مدارس و با تأکید بر موضوع رأی اولی‌ها را داشته‌ایم. ما ۳ هزار و ۵۰۰ نفر رأی اولی داریم که ۴۰۰ نفر آن دانش‌آموز هستند. همچنین جلساتی با نخبگان شهرستان داشتیم. امسال به دنبال استفاده از دانش‌آموزان واجد شرایط رأی در صندوق‌ها هستیم که ضمن استفاده از این ظرفیت مهم در این انتخابات برای دوره بعدی هم نیرو آماده و باتجربه داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها